2009. október 19., hétfő

Itt vagyunk!

Hello hello!
Niphrendil és Ringnar vagyunk, és ahol jársz az egy egészen más hely, mint amit eddig megszoktál.

Itt lakik közösen írt kisregényünk:
ÖTÖDIK HALÁL

Reméljük tetszeni fog a történet, a képek, a megjegyzések és maga a világ is. Tökéletes szórakozás nekünk, és reméljük, hogy nektek is.

"Az írás alapja az én részemről egy szöveg, amit egyszer régebben hallottam. Infinity a címe, és majd később felteszem a linket is hozzá. Sokáig csak ötlet volt és egy magányosan árválkodó első fejezet. Aztán megmutattam legjobb barátnőmnek, és meglepetésemre nagyon tetszett neki. Igaz Ringnar? /- Íígy van,pedig elfogulatlan, néha igen kemény kritikus vagyok! De ennek imádtam a hangulatát, valahogy nagyon megfogott.Hhamarosan illusztrációt is készítettem hozzá, ahogy az lenni szokott, amikor valami megérint. Mindenképp tudni akartam a folytatást!/ (Ringnar)
:D Aztán jött az ötlet, hogy írjuk együtt, és ezzel párhuzamosan a "én ezt nem tudom megcsinálni, meg nem akarom lehúznia színvonalat" (virtuális fenékbe billentés Ringnarnak) szöveg. De remélem hamar abbamarad :) Nekem tetszenek nagyon az ő fejezetei.
Na dióhéjban a sztoriról tőlem" by El Niphrendil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése